Títulos adquiridos

Marketing strategies

AUTOR: Ashok Ranchhod, Càlin Gurau
TÍTULO: Marketing strategies : a contemporary approach
COTA: CO/989-BC

EDITOR: Prentice Hall
ANO: 2007
RESUMO:  Taking a modern European perspective, Marketing Strategies examines marketing from different angles an order to create a broader understanding of the discipline. A radical and dynamic approach to the subject is taken, in that there is no discussion of the traditional 4 'P's, as strategies are company-specific. Instead the author integrates five of the main contemporary factors that affect marketing in the 21st century: Globalisation, the Impact of Technology, Ethics, Market Orientation and Sustainability.

Testoteca

Mais informações

Rede de Bibliotecas LUSÓFONA

Consultar

Horário de Funcionamento

De 2.ª a 6.ª feira das 10.00h às 22.30h
Ao Sábado das 10.00h às 18.00h

Localização

Campo Grande, 380 - B
1749-024 LISBOA

Contacto Geral

Tel.: + 351 21 751 55 00 – Ext. 711 e 713

Propostas de Aquisição

Todos os utilizadores poderão efectuar uma Proposta de Aquisição.

Preencher proposta

A aquisição de uma obra está sujeita à apreciação da Direcção do Curso/Escola.

Universidade Lusófona
Universidade Lusófona do Porto