Títulos adquiridos

The SAGE handbook of social media

AUTOR: edited by Jean Burgess, Alice Marwick, Thomas Poell
TÍTULO: The SAGE handbook of social media
COTA: CO/505-BC

EDITOR: SAGE
ANO:2018
RESUMO: The world is in the midst of a social media paradigm. Once viewed as trivial and peripheral, social media platforms like Twitter, Facebook and WeChat have become an important part of the information and communication infrastructure of society. They are bound up with business and politics as well as everyday life, work, and personal relationships. This international Handbook addresses the most significant research themes, methodological approaches and debates in the study of social media. It contains substantial chapters written especially for this book by leading scholars from a range of disciplinary perspectives, covering everything from computational social science to sexual self-expression.

Testoteca

Mais informações

Rede de Bibliotecas LUSÓFONA

Consultar

Horário de Funcionamento

De 2.ª a 6.ª feira das 10.00h às 22.30h
Ao Sábado das 10.00h às 18.00h

Localização

Campo Grande, 380 - B
1749-024 LISBOA

Contacto Geral

Tel.: + 351 21 751 55 00 – Ext. 711 e 713

Propostas de Aquisição

Todos os utilizadores poderão efectuar uma Proposta de Aquisição.

Preencher proposta

A aquisição de uma obra está sujeita à apreciação da Direcção do Curso/Escola.

Universidade Lusófona
Universidade Lusófona do Porto